Home / HOPPÁ! – a HUPPA.HU CIKKEI / A Magyar Idők kénytelen volt közölni, hogy hazudtak

A Magyar Idők kénytelen volt közölni, hogy hazudtak

Jól eldugták, de a Sztárklikk segítségével megtaláltuk:

A portálunkon 2018. április 5-én „20 milliós luxusautóval kenyerezte le Vonát Simicska” címmel megjelent cikkben valótlanul híreszteltük, hogy Vona Gábor 20 millió forint értékű Audi A6-os autót kapott Simicska Lajostól. Valótlanul híreszteltük továbbá, hogy Vona Gábor azt kérte, ne írassák át az autót a nevére, ezért az papíron Faragó Tamás, a Jobbik Magyarországért Mozgalom gyöngyösi kampányfőnökének tulajdonába került.

A valóság ezzel szemben az, hogy Vona Gábor Simicska Lajostól soha semmilyen autót nem kapott, a cikkünkben látható fényképen bemutatott szürke Audi, amely 2013-as évjáratú, és értéke a 20 millió forintot meg sem közelíti, soha nem volt Vona Gábor tulajdonában, azt soha nem is használta. Azt Faragó Tamás vásárolta meg Németországban 2017-ben, azóta is az ő tulajdonában van.

 

Főcímek a teljesség igénye nélkül a mai nyitóképernyőről – csak, hogy ne kelljen odakattintani 🙂

 

Szerző: Huppa
Forrás: Huppa

Olvasta már?

Magyar származású fizikus pontrendszerét használja a FIFA a világranglistához

A FIFA múlt hónapban nem adott ki rangsort, ugyanis még az oroszországi világbajnokság előtt bejelentette: …