Home / HÍR / A Magyar Kereskedőház a saját márkájával nyomult Moszkvában

A Magyar Kereskedőház a saját márkájával nyomult Moszkvában

Áldomás márkájú, prémium kategóriás élelmiszerekből készült fogásokból és hozzájuk illő magyar borokból rendezett termékbemutató díszvacsorát és üzletember találkozót  a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) hétfőn Moszkvában.

Oláh Zsanett, az MNKH vezérigazgatója az MTI-nek elmondta, hogy a Magyarország íze címmel megtartott, 250 fős ültetéses vacsora Washington és Tokió után egy kiemelt projekt harmadik állomása, amelynek keretében exkluzív környezetben mutatkozhatnak be az Áldomás termékek, a magyar borok és kultúra. Tájékoztatása szerint az eseményre a lehetséges partnereket, márkadisztribútorokat hívták meg, hogy megismerkedhessenek a legkiválóbb magyar élelmiszerekkel. A cél az, hogy támogató partnereket találjanak az adott országban az Áldomás termékek értékesítéséhez. A vezérigazgató elmondta, hogy az Áldomás márkanév a legkiválóbb minőségű magyar élelmiszereket tömöríti. Kiemelte, hogy ezek GMO- és adalékanyag-mentessége, nyomon követhetősége a magyar állam által garantál minőséget tud biztosítani.

Ennyit tennénk hozzá mindehhez:

A szinte már követhetetlen mennyiségű élelmiszervédjegy után tegnap (2016. július 1. – huppaszerk.) egy vadonatúj, az Áldomás kezdte meg hódító útját. Az ernyőmárkának titulált védjegy érdekessége, hogy a Magyar Nemzeti Kereskedőház azzal az Áldomás Kft.-vel szerződött a védjegy létrehozására, amelynek felerészben maga is tulajdonosa, míg a cég másik részét az Omega Bázis Kft. birtokolja, amely a tegnapi ünnepélyes tanúsítványátadáson mindjárt tíz oklevelet is besöpört. Jutott két elismerés a Mészáros Lőrinc lánya vezette vállalkozásnak, a Búzakalász 66 Felcsútnak is. (Forrás)

 

Szerző: Huppa.hu, MTI
Forrás: Huppa

Olvasta már?

Die Welt: George Soros védekezik Orbán hecckampánya ellen

 A Die Welt George Soros védekezik Orbán hecckampánya ellen címmel közölte az online kiadásában Claudia …